Csúcstechnológia eredménye az  implantátum, természetesebb, mint bármilyen más eszköz. Az  implantátumra  készülő  fogpótlás  ugyanolyan  erős  és  használható  lesz,  mintha a  fogpótlás saját fogra készülne. Természetesebb, mint bármilyen más eszköz.

Vessen véget a fogatlanságnak! Válassza a természethű és személyre szabott pótlásainkat. Modern, teljes, részleges vagy kombinált fogsorok. Garantáljuk, hogy senki nem fogja észrevenni, hogy Ön műfogsort visel!

Teljes foghiány esetén a kivehető műfogsor, másik nevén a protézis a leggazdaságosabb és leggyorsabb megoldás! Személyreszabottan készítjük, figyelembe véve az Ön igényeit. Mindezt rövid határidővel. Legyen mosolya olyan mint régen!

Egy vissza nem térő ajánlat

7 500 Ft ajándékba!

.

A Harmónia Fogászati Stúdiót azért hoztuk létre, hogy barátságos, harmonikus légkörű fogászati ellátást biztosítsunk a hozzánk fordulóknak. Nálunk családias a hangulat, mindenki jól érzi magát és könnyen feloldódik. Magas minőségű szolgáltatásainkat fájdalommentesen végezzük.Modern, a legkorszerűbb fogorvosláshoz nélkülözhetetlen berendezésekkel rendelkezünk. Ez az alapja  annak, hogy kezeléseinket nyugodt légkörben végezzük, barátságos, korrekt árakon.

Törekvésünk az, hogy aki minőségi fogorvoslásra vágyik, annak a szolgáltatásunk elérhető legyen.Munkatársaink lelkiismeretes szakemberek, akik igyekeznek minden korosztály fogorvosi problémáira és igényeire nagyfokú odafigyeléssel, fájdalommentes és személyre szabott megoldást találni. Célunk, hogy pácienseink elégedetten, magabiztos mosollyal távozzanak rendelőnkből, felfedezve, hogy létezik kellemes, fájdalommentes fogászati élmény.

Szigorú garanciákat vállalunk

1. Minőségi garancia:

Az általunk végzett fogászati beavatkozásokra minőségi garanciát vállalunk. Ez implantáció esetén 2 év.

2. Árgarancia:

Minden beavatkozás előtt, kérés nélkül biztosítjuk Önnek az árajánlatunkat írásban, és garantáljuk, hogy a kezelési tervben meghatározott árak nem változnak.

Referenciáink