Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Harmónia Fogászati Stúdió május 11-től kezdődően ismét fogad pácienseket, ezáltal a személyes orvos-beteg találkozók megvalósulhatnak.  A legszigorúbb higiéniai szabályok betartása mellett végezzük a szükséges fogászati beavatkozásokat, a hatályos kormányrendeletnek megfelelően, illetve a Magyar Orvosi Kamara és ÁNTSZ ajánlásai alapján.

Ehhez az Önök együttműködése elengedhetetlen. A vizsgálatokon való részvételhez minden esetben előzetes időpontfoglalás szükséges telefonon. Ezt a 06-1-2666766 telefon számon, vagy az on-line időpontfoglalón keresztül tehetik meg. Az on-line foglalást követően munkatársunk minden esetben telefonon egyeztet a személyes megjelenés előtt Önökkel. Telefonon minden nap készséggel állunk rendelkezésre 8:00 – 16:00 óra között.

Amit mindannyiunk biztonsága érdekében teszünk és kérünk:

• Csak limitált számú páciens tartózkodhat a rendelőben, kísérő nélkül, kivéve gyermekek, akiket csak egy szülő kísérhet
  • A közös helyiségek, kilincsek, a mosdó minden egyes páciens után fertőtlenítésre kerülnek
  • Minden fogászati eszköz és a kezelőhelyiség a páciens kezelését követően alapos fertőtlenítésre kerülnek
  • Alacsonyabb kockázatú fogászati ellátásokat végzünk, amelyek nem jelentenek kockázatot sem a páciens sem a rendelői személyzet számára
  • Kérjük minden esetben a pontos megjelenést. Ha Ön nem tud megjelennie megbeszélt időpontban, vagy úgy látja, hogy késik, ezt telefonon jelezze és/vagy kérjen másik időpontot.
  • A rendelőbe megérkezéskor kérjük, hogy viseljenek maszkot, ha ez nem áll rendelkezésre, mi azt biztosítjuk
  • Kérjük használják a kihelyezett kézfertőtlenítőt
  • Ha Önnél, családjában, vagy környezetében valakinél láz, száraz köhögés, fejfájás, mellkasi fájdalom, izomfájdalom, nehézlégzés, torokfájás jelentkezne a rendelőben megjelenés előtt, ezt telefonon jelezze
  • Kérjük jelezze ha külföldön járt a közelmúltban, így az időpontját a hazaérkezés dátumához mérten tudjuk egyeztetni

Az intézkedések mindannyiunk és a világunk érdekét szolgálja, hogy lassítsuk a koronavírus terjedését!

Elérhetőségünk

Cím: 1056 Budapest, Molnár utca 53.
1. emelet 3. (a félemelet után)
Telefon: 06-1-266-6766
E-mail: info@harmoniadental.hu

Megközelítés BKV-val:

• az új, M4-es metróval a Fővám téri megállóig
  • M3-as metró Kálvin téri megállójától a 47-es, 49-es villamossal egy megálló a Fővám térig
  • 2-es villamos Fővám téri megállójánál, Váci utca felé kijáraton
  • Móricz Zsigmond körtérről 47-es, 49-es villamossal a Fővám téri megállóig