Svájci minőségű fogászat, barátságos magyar árakon!

Sebészeti foghúzás

Ha a fog nagy része tömőanyaggal van felépítve, inlay-betéttel van ellátva, vagy korona készült a fogra, esetleg évekkel ezelőtt gyökérkezelték, az esetek nagy részében nem sikerül, vagy meg sem kíséreljük az egyszerű foghúzással történő fogeltávolítást.

Ilyenkor sebészileg tárjuk fel a fogat vagy foggyökeret és távolítjuk el az állcsontból.

Ezen beavatkozások speciális műszerparkot és megfelelő felkészültséget, szájsebészeti jártasságot igényelnek a műtétet végző orvos részéről.

Metszést ejtünk az ínyen, majd speciális szájsebészeti fúróval eltávolítjuk a fogat körülvevő csontot, majd szájsebészeti emelők segítségével kiemeljük a fogat vagy foggyökeret a fogágyból.

Ezután a sebüregből az esetleges gyulladt szövetrészeket eltávolítjuk.

A műtét végén a sebet összevarrjuk. A varratokat a műtétet követő 7. napon távolítjuk el.

A sebészi fogeltávolítás után fájdalomcsillapítót (pl. 3×1 Cataflam-ot) rendelünk el pácienseinknek.

Ha az eset súlyossága indokolja, a fájdalomcsillapító tabletta mellé antibiotikumot is rendelünk 5-7 napon keresztül.

A sebészi fogeltávolító műtétek után a műtét helyének megfelelően arcduzzanat alakulhat ki, amely külső jegelés hatására 1-3 nap alatt lelohad.

A műtét utáni fájdalom a felírt fájdalomcsillapító tablettával uralható, és 2-3 nap elteltével szinte teljesen alábbhagy, így további fájdalomcsillapító szedésére már nincs szükség.

Foghúzás sebészeti feltárással 20 000 Ft
Bölcsességfog eltávolítás sebészileg 25 000 Ft