Svájci minőségű fogászat, barátságos magyar árakon!

A nem idejében vagy nem megfelelően kezelt, gyökérkezelt fogak gyökerének csúcsa körül krónikus gyulladás alakulhat ki.

A krónikus gyulladás nagyon sokáig semmiféle panaszt nem okoz a páciensnek, mert az immunrendszerünk folyamatos harcban áll a fog gyökércsúcsán keresztül behatoló baktériumokkal.

A szervezet számára gócként van jelen, amely több más tünetnek az okozója lehet: fokozott hajhullás, izületi fájdalmak, fokozottan pattanásos arc a száj környékén.

A gyökércsúcs körüli krónikus gyulladás megszüntetése két lépésben történik: első lépésben gyökérkezeljük a fogat, vagy ha már gyökérkezelt, kicseréljük a nem megfelelően záró gyökértömést, majd második lépésben elvégezzük a gyökércsúcs eltávolító szájsebészeti műtétet.

A műtétet helyi érzéstelenítésben végezzük.

Az ínymetszések után egy csontablakot készítünk a gyökércsúcs körül, majd eltávolítjuk a gyökércsúcsot a körülötte található gyulladt szövetekkel együtt.

A műtéti ínysebet összevarrjuk, amelyből a varratokat 7 nap múlva távolítjuk el.

A műtét utáni fájdalomra fájdalomcsillapítót rendelünk el.

A műtét után kialakuló arcfél duzzanat külső jegelés hatására két- három nap alatt lelohad.

Az alsó és a felső őrlőfogak rezekciós műtéte  a nehéz kivitelezés és az esetleges komplikációk miatt bonyolult, nagy gyakorlatot igényel az operáló szájsebész orvos részéről.

Gyökércsúcs resectio 22 000 Ft